top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

KA-KA-KI

Le kdo ga ne pozna? Meni osebno najboljši sadež za ta letni čas. Na srečo dobimo ekološkega, zato mi je še tako boljši. Je prava vitaminska bomba, bogata z vitamini, minerali in antioksidanti.

Večkrat pripravim hitre sladice za po kosilu. Najboljši sta mi naslednji dve.

1. Kaki z mascarpone

- kakije

- pol limone

- mascarpone

- 1 merica proteinov

- po želji chia semena in sladka smetana

Najprej maskarpone zmešaš s proteini. Daš v kozarčke. Na to preliješ zmiksane kakije, olupljene (jaz imam najraje vanilija), s sokom limone. V kakije lahko umešaš tudi chio semena. Po želji dodaš stepeno smetano.

2. Kaki s sladko smetano

- olupljene kakije

- sok limone

- sladka smetana

Kakije olupim in jih dam v mešalnik. Dodam sok limone, za bolj svež okus. Vmes med mešanjem počasi dodajam sladko smetano. Dodam po želji in okusu.

Tole je res na en, dva, tri...


bottom of page